نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

واقعا بی‌کپشن

واقعا بی‌کپشن

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۴ ب.ظ

یه سال تو نمایش کالیگولا به کارگردانی رامبد جوان همایون غنی زاده و بازی صابر و خود رامبد که مجدد برای اجرا مهیا شده بود و به نوعی دوباره داشت اجرا می‌شد یه موزیک بعنوان موسیقی متن پخش شد که درباره خون و این چیرها بود. این موزیک من رو یاد اون موزیک میندازه و برام حسی عجیب ایجاد میکنه. نمی‌دونم غمه، خاطره است! زیباست!؟ دوست داشتنیه یا چی؟!


دانلود موزیک

نظرات (۱)

سالیان بسیاری است که دیگر اهل موسیقی نیستم به لطف امام زمان علیه السلام و آرامم :))

اما اهل فیلم؟

بله شدیدا

مبتلا هستم.

پاسخ:
فیلم خوب هم معرفی میکنم گرچه موسیقی خوب خیلی موثره در خیلی از امور و خب البته که انسان بنا به اعتقادش مسیری متفاوت از سایر مسیرها انتخاب میکنه و به اعتقادی که باعث ضرر به منفعت دیگران نیست اگر احترام هم نگذاریم طبعا بی احترامی هم نباید کنیم. بنابراین نمیتونم یه سری موسیقی ها ی دوست داشتنی رو بهتون پیشنهاد بدم و امیدوارم راسخ در این مسیر پیش برید.🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات