نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

نوشتن‌گاه

نوشتن‌گاه عضویست از بدن چون نشیمن‌گاه؛ مرکب است از دست و مغز و قلب که در وادی نوشتن همان قلم است و عقل و دل

حجاب قوم یهود صهیونیسم در بیت المقدس

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ق.ظ

آنچه در این عکس می بینید تصویری  زنان از بلادمسلمین نیست .این زنان کلیمی در اورشلیم زندگی می کنند.شاید از خود بپرسید که چرا تا به حال رسانه های غربی و اروپایی چنین تصویری را به نمایش نگذاشته اند ؟!

رسانه های غربی به این زنان برقع پوش کلیمی ساکن در اورشلیم بی توجه اند و اینان را به جهان معرفی نمی کنند چرا که ایشان مسلمان نیستند!!!

چنین پارادوکسی چگونه توجیه می شود؟

Did you ever hear of these Jewish "burqa-women in Jerusalem of course you did not because mainstream media dos not care about them as they are not Muslims !!


نویسنده: منصوره صامتی / کارشناس فرهنگ و رسانه  ( http://paradox.blog.ir )

                           


  • مجتبی قره باغی

نظرات (۲)

سلام دوست من خوبی؟داشتم به وبلاگ های مختلف سر میزدم با وبلاگ آشنا شدم وبلاگت خیلی خوبه فقط یه ضعف کوچیک داره اونم بازدید وبلاگت هست که خیلی کمه من یه سایت بهت معرفی می کنم بازدید بالایی داره و بازدید وبلاگت را تا حدودی بالا میبره
p
وبلاگت را دیدم خوب بود ولی اگه یکم بیشتر وقت بزاری قشنگ تر هم میشه من یه سایت تبادل لینک دارم اگه دوست داری بیا با هم تبادل لین کنیم تا از سایت من هم بازدید کننده کسب کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشتن‌گاه

دست‌های مرا گرفت و فشرد و خندان گفت: خب پس توانستید زنده بمانید، نه؟ از دو ساعت پیش اینجا منتظرم! نمیدانید امروز بر من چه گذشت! میدانم، میدانم! ولی برویم سر موضوع! می‌دانید چرا آمدم؟ نیامدم که مثل دیروز یه عالم پرت و پلا بگویم! می‌دانید؟ باید در آینده عاقل تر از این باشم. من دیشب خیلی فکر کردم! (شب‌های روشن - داستایفسکی)

بایگانی
آخرین نظرات